Co to akcja?

Świat mediów, reklam i pisma drukowanego zdecydowanie nie należy do najłatwiejszych w zrozumieniu. Każdy rządzi się swoimi prawami. Jest odmienny i trzeba do niego podejść inaczej. Inaczej będzie się prezentować film i na coś zupełnie innego będzie się zwracać uwagę podczas jego tworzenia, niż podczas tworzenia słuchowiska radiowego, programu na żywo, czy pisaniu książki lub opowiadania. Jedno łączy te wszystkie wyżej wymienione formy, przede wszystkim jest to akcja. Każda z wyżej wymienionych sugestii ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie potencjalnego słuchacza, widza, odbiorcy, konsumenta, czytelnika. W zależności od formy, każdy z nas będzie postrzegany w nieco inny sposób.
Co to akcja? Na nasze zainteresowanie przede wszystkim ma wpływ właśnie akcja. To ona przyciąga naszą uwagę i pozwala nam zostać na dłużej. Coś, co jest nudne, zdecydowanie nie wpłynie pozytywnie na odbiór, np. danego słuchowiska radiowego czy też filmu. Akcja musi być logiczna, spójna, interesująca, musi szokować, wciągać i interesować. Mogą następować niespodziewane zwroty akcji, które wprawią w osłupienie i zainteresowanie. Akcja jest istotnym elementem. Jednym z ważniejszych. Pamiętajmy, że aby zainteresować, musimy odpowiednio budować napięcie, stworzyć nić porozumienia z widzem, słuchaczem, czytelnikiem. Jeśli go zanudzimy, nie wpłynie to pozytywnie na odbiór, wręcz będzie w stanie zniechęcić dane osoby do dalszego kontynuowania oglądania, czytania, słuchania. Stąd też akcja jest istotnie bardzo ważna i musi być odpowiednio zbudowana.

www.lov3.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułCo sadzimy w marcu?
Następny artykułEmigracja

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here